środa, 15 maja 2013

7.Zayn

Zayn był moim przyjacielem. Znamy się już od dłuższego czasu. Zakochałam się w nim ale nic mu nie mówiłam bo bałam się o naszą przyjaźń. Miał piękny głos i lubiłam jak śpiewał. Postanowiłam namówić go do pójścia do X-Factora. Połączyli go w zespół One Direction. Później trasy koncertowe, płyty, wywiady. Zwyczajnie zapomniał o mnie. Bo na co mi ja- zwykła dziewczyna z Bradford. Mógł mieć każdą. Postanowiłam i ja zapomnieć. Zwykłe spodnie zamieniłam na sukienki. To [I.T.P.] pomogła ci w tej trudnej chwili. Pewnego razu poszłam do parku. Zobaczyłam go i wszystkie wspomnienia odżyły. Pech chciał aby usiadł koło mnie. Na szczęście mnie nie rozpoznał.
- Jestem Zayn a ty?- nie no żeby aż tak zapomnieć osoby która była mu bliska i którą znał od małego. Jednak 2 lata robią swoje. Nic się nie zmienił.
- [T.I.].
- Znałem kiedyś taką [T.I.]. Kochałem ją a później poszłem do X-Factora. A teraz to już mnie nie pamięta. O Jezu. Pewnie cię zanudzam znamy się od pięciu minut a ja już ci się zwierzam.
- Nie ma sprawy. Rozumiem cię.- grałam z nim w grę bo skoro mnie pamięta ale nie pamięta to co mu będę mówiła że ja to ja.- Zadzwoń do niej jak masz numer.
- Boję się że mnie odrzuci. W końcu ją zraniłem.- Jestem pewna że się ucieszy.- Wyjął komórkę i nagle moja zaczęła dzwonić.
- Też bałam się że jak wyznam tobie miłość to nasza przyjaźń się skończy.
- Łał [T.I.]. Zmieniłaś się. Nie poznałem ciebie.
- Kocham cię Zayn.- I pocałowaliśmy się.
Teraz jesteśmy ze sobą 3 lata niedługo bierzemy ślub i przyjdzie nasza córka na świat.

Hej, hej. Dodaje Zayna. Dziś Ola dodaje Liama a jak nie dada to ją zabiję. P.S. Olu też cię kocham.

1 komentarz: